12 Nisan 2011

Cin Ayşe

Harika bir dergi keşfettim "Cin Ayşe". Tüm Cin Ali'lere inat direnmeyi ve yazmayı sürdüren kendi hayatına sahip çıkan kadınları hissettirdi bana. Hem de harika konusu olan bir sayı eşliğinde oldu bu keşif. "Beat Kuşağı Kadınları". Son dönemde bu kadar sarmamdan mıdır nedir bu kuşağa ve yazdıklarına aralarında hiç "yazar" kimliği ile bulunmayan kadınlara merakım iyice artmıştı. Pandora'da rafta kapaktaki başlığı görünce elimi uzatıp dergiye neredeyse saldırdım. Kerouaclar, Burroughs'lar artık erkek değil dişiler :) hepsinin soyadlarının gölgesinde kaldıkları erkeklerden silkinmesi ve hayatlarını nasıl kurdukları nasıl kendi olduklarının küçük iz düşümlerini bulacaksınız bu dergide... bir sonraki sayıyı hevesle bekliyorum. yaşasın cin ayşe gibi dergiler

blogda var tabii... http://cinayse.blogspot.com/

cin ayşe

Hiç yorum yok:

D-Ö-N-Ü-Ş-Ü-M

uzun yıllardır birden dönüşen insanlar izledim... hep ilginç gelmiştir, küçük kasabalardan çıkan büyük kentlerde kendilerini bulduğunu san...